Željka Bašanović Marković

Моја слика
Najstarija kratka priča na ovom blogu objavljena je 1994 god. sa konkursa gde su žirirali David Albahari, Mihajlo Pantić i Vasa Pavković. Sa tog konkursa štampan je zbornik priča pod nazivom: "Nisam tu ali radim na tome" Ta priča od koje je sve počelo zove se "Ritual" i može se pročitati na ovom blogu. Nakon te objavljene priče nizale su se i ostale ...

субота, 6. мај 2017.

ZBORNIK KRATKIH PRIČA KAJMAKČALANSKA 11 priče :"Običan dan" i "Podvig"







Обичан дан





Мирише на багрем од јутрос.
Да.....каже док испија медовину.
Муве се скупљају око стола на коме је чаша оставила траг.
Биће кише....
Идем ја лагано,каже док испија мутни последњи гутљај.
Слатко,клизи низ грло....
Гледам у још хладну,орошену празну чашу док ми је грло жедно и горко.
Скоро ће подне.








Подвиг




Kлизим низ лакирано дрво....
Ногама се одупирем да устанем.
Руке су ми на потиљку...
Коса у мокрим увојцима спушта се низ чело и врат.
Сврби ме.
Хоћеш да ми додаш пешкир,кажем му.
Окренем се и видим  да није ту.
Пустим руке, падам дуго,дуго....
Срећем све људе које знам на том путу падања.Не говорим им ништа.
Изгубим свест...

Маса ми аплаудира.

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar je uvek dobro dosao!

Kratke priče

Sa konkursa Rotari kluba Niš – Medijana

Kratke priče na jednoj strani  short stories on one page                        Тарапана Баба-тетка је умрла у својој осамдесетој години опр...