Željka Bašanović Marković

Моја слика
Najstarija kratka priča na ovom blogu objavljena je 1994 god. sa konkursa gde su žirirali David Albahari, Mihajlo Pantić i Vasa Pavković. Sa tog konkursa štampan je zbornik priča pod nazivom: "Nisam tu ali radim na tome" Ta priča od koje je sve počelo zove se "Ritual" i može se pročitati na ovom blogu. Nakon te objavljene priče nizale su se i ostale ...

понедељак, 16. октобар 2017.

Б А К С У З



аутор фотографије: Мирослав Зец
Holland;Arnhem

Б А К С У З

Он је Бошко.
Омањи растом али леп мушкарац, неки кежуал стил одевања који иде уз његов  
незадржив дух.

Док ми прича обраћам пажњу на његове дуге, црне трепавице и мислим колико се жена 
мучи да тај волумен и дужину извуче маскаром и ко зна још каквим помагалима док он 
тако лежерно  
трепће
  
својим природним трепавицама.
Његове приче су увек конфузне и говоре у прилог теорији "један у милион".....баксуз.
Није да не слушам шта ми прича али ми некако увек пажњу заокупе те густе трепавице, које се највише истакну баш у тренутку кад постави оно своје чувено питање: "Видиш ли ти колики сам ја баксуз"...Како човек може бити баксуз кад има такве трепавице, - кажем ја.
Он се онда засмеје и суза му крене низ густе, црне трепавице.

3 коментара:

Komentar je uvek dobro dosao!

Kratke priče

Sa konkursa Rotari kluba Niš – Medijana

Kratke priče na jednoj strani  short stories on one page                        Тарапана Баба-тетка је умрла у својој осамдесетој години опр...